Ankara Ofis Taşıma

Türkiye’m Nakliyat ofis taşıma hizmetinde uzman personeliyle uzun yıllardan hizmet sürdürmektedir. Ofis taşıma oldukça dikkat ve titizlik gerektiren bir hizmet anlayışıdır. Biz bu hizmette uzmanlaşmış ve referans kazanmış bir taşıma firmasıyız.
Öncelikle ofis taşımacılığında gerekli ekspertiz tespitleri yapılarak işe başlanılır. Günün uygun bir zamanında firmamızın eksperi taşınılacak adresinize gelip ofis eşyalarını inceler. Eksperimiz ofis eşyalarınız için gerekli malzeme, ekipman ve araç listesini kayıt altına alır. Türkiye’m Nakliyat olarak, eksperimiz tarafından firmamız hakkında gerekli bilgileri aldıktan sonra siz müşterimize yazılı olarak sözleşme ve sigorta kapsamında anlaşma sağlanır ve taşıma günü belirlenir. Taşınma gününde ilk olarak ofis raflarındaki dosyalar ve masaların çekmecelerindeki eşyalar için kolileme yapılır. Daha sonra ofis mobilyaları ekibimiz tarafından de monte edilir. Taşınma esnasında çizilmeleri ve ciddi hasarlara karşı uzman ekibimizin çalışma prensibine göre mobilyalar kalın renkli patpat malzemelerimiz ile ambalajlanır. Nakliyat edinmek istenilen adresinize gelen eşyalarınız ofis içerisinde sizin istediğiniz yerlere konulur. De monte halindeki mobilyalarınızın montajı da uzman personellerimiz tarafından yapıldıktan sonra taşınma işlemi sona ermiş olur. Türkiye’m Nakliyat firması olarak, siz değerli müşterilerilerimize daha kaliteli ve titizlikle hizmet sunmak çabası içerisindeyiz. Siz değerli müşterilerimizin memnuniyeti bizlerin ofis taşıma hizmetine değer katmış ve kalite puanımızı yükseltmiş demektir.